Design av hemsida

Möjligheterna för en hemsida inför ert bröllop är många! Utöver en inspirerande, välkomnande och informativ funktion kan ni även göra en videohälsning / inbjudan – tackkort och dela med er av bilderna från er speciella dag efter bröllopet. Pris på förfrågan 

 

MATERIAL/INFO FRÅN KUND

 

Ska lämnas in på mail senast 2 veckor innan ni vill ha hemsidan färdig. För att göra det enkelt för dig finns det en mall att ladda ner för all info jag behöver för de vanligaste behoven. 

VAD INGÅR?
 

  • Hemsida med gratistema från WIX

  • Presentationsbild med befintlig exempelvis foto, illustration lr logga .Vid skapande av ny design eller logga tar jag en timtaxa på 500 kr ex moms.

  • RSVP-funktion

  • Karta

 

VAD INGÅR INTE?
 

  • Domännamnskostnad ca 100-300kr /1 år

  • Prenumeration ca 150kr/månad

  • Eventuella ändringar efter 2 korr.

  • Egen mailadress (exempel info@erdomän.com) kostar ca 70kr/månad. 

  • Tackkort, videohälsning och bilddelning kostar olika beroende på design, vad ni väljer för funktioner etc. Detta går att inkludera i priset från början om ni vet vad ni vill ha redan innan eventet. Annars blir det ett enskilt arbete som kostar mellan 1500-2000 kr. 

 

 

DESIGNKORREKTUR
 

Vid ändringar i överenskommen design, layout och utformning ingår 1 korrektur. Vid byte av design tar jag en timtaxa på 500 kr + moms.

TEXT/INFO-ÄNDRINGAR


Då du vill ändra något i texten ingår 2 korrektur. Vill ni uppdatera text eller lägga till info senare tar jag en timtaxa på 500 kr + moms.

Vid godkänd hemsida är kunden ansvarig för extrakostnader som avser ändringar eller dylikt.

FAKTURERING

Vid antaget jobb faktureras hela summan vid start. Detta innefattar själva jobbet, domännamnkostnad + prenumerationen betalad tills 1 vecka efter ert bröllopsdatum. Ändringar och/eller extra beställda produkter faktureras vid beställning.

Design av trycksaker
& handskrivet

VAD KOSTAR DET?

Priser varierar beroende på idéer, materialkostnader och tidsåtgång. Jag gör därför alltid skräddarsydda offerter för varje tillfälle och kund. 

MATERIAL/INFO FRÅN KUND

 

Ska lämnas in på mail senast 1 månad innan ni vill ha färdigtryckt produkt. För att göra det enkelt för dig finns det mallar att ladda ner för all info jag behöver för de vanligaste produkterna.  

DESIGNÄNDRINGAR

 

Vid ändringar i överenskommen design, layout och utformning ingår 2 korrektur. Vid byte till helt ny design tar jag en timtaxa på 500 kr + moms.

 

TEXTÄNDRINGAR

Då du vill ändra något i texten ingår 2 korrektur.

Vid godkänd tryckfärdig design är kunden ansvarig för rättstavning och eventuella extrakostnader som avser ändringar.

 

LEVERANS AV VARA

Som kund får du färdigtryckta materialet, ej tryckfilerna. Dessa skickas till dig per post eller möte. Porto ingår ej. 

FAKTURERING FÖR INBJUDNINGAR


Vid antaget jobb faktureras inbjudningarna vid färdig leverans. Vid större beställningar (kuvert, stora upplagor, handskrivet etc) tas en deposition på 1000 kr. 

FAKTURERING FÖR EVENTDAGEN

Allt som designats och handskrivits till själva eventdatumet faktureras första arbetsdagen efter eventet med 14 dagars betalningsvillkor. 

Mallar till underlag

INBJUDAN

BORDSPLACERING

HEMSIDA

Namnge / tagga gärna Lucki när produkterna syns i sociala medier 

@luckistudio eller  www.lucki.se

© 2018 by Lucki Studio

rental_stories_2018.png

I SAMARBETE MED